HERNÍ PLOCHA


METROPLEX NEW ANCHORAGE

New Anchorage je metropolitní oblast na území státu Rhode Island. A, jak se dozvíte ZDE, je to vážně město které nikdy nespí.

DVANÁCT DISTRIKTŮ

Metropolitní území New Anchorage je rozděleno na dvanáct městských distriktů, které jsou ve hře znázorněny jako SLOŽKY, obsahující KANÁLY, které představují lokace v tom distriktu. 

Složky obsahují menší počet ulic, na kterých se mohou udát NÁHODNÁ SETKÁNÍ, a všemožné podniky, studia, obchody, a podobné. Tam můžete například vyslechnout nejnovější drby, nakoupit vybavení, nebo pomoci vlastníkům vydělat více peněz! 

Všechny distrikty mají svůj specifický přínos pro fungování města - nebo minimálně měly. (Distrikty a informace o nich naleznete ZDE.)

New Anchorage pro hráče působí jako jistý Hub. Zde, ve městě které není součástí USA ani FSA,

Všehochuť distriktů je zaručena. Je tu korporátní a komerční Centrum, distrikt Nová Columbia. Nebo průmyslová část Dawntown, zaplněná fabrikami, výzkumnými středisky, a Univerzitními kampusy. Je libo trošku kultury? New Anchorage je taky domovem Santa Lewis, kulturního střediska, které by si mohlo klidně zandat se starým dobrým Hollywoodem. 

Chcete se snad vydat do krvavých slum plné gangů, bláznů a černých trhů? Eastbrook district je de-facto otevřeným bojištěm 

LIDÉ, OBČANÉ, PŘEŽIVŠÍ

NPC POSTAVY

Nehratelné postavy (NPC) jsou osoby ovládané Systémem. Většina z postav mají jednotlivé motivace, a řídí se jinými filozofiemi. Mají různé politické afiliace, a mají jiné přístupy k životu. Samozřejmě, ne každá postava je jedinečná. Existují skupiny, politické strany, a gangy, které obsahují postavy, které uvažují téměř úplně stejně. 

Nehráčské postavy se mohou různit, co se týče osobností. Některé jsou jen obyčejní lidé, kteří se snaží v tomto krutém světě nějak živořit. Jiní jsou odvážní vědci, vynálezci, průkopníci, a jiní, kteří později skončí v hlubinách absolutního šílenství. Někteří jsou jen přecitlivělá hovada, která se vás pokusí zabít, když se na ně vůbec podíváte. 

Nehratelných postav je po New Anchorage a okolí skutečně nepřeberné množství. Některé jsou předem sepsané příběhové postavy, jiné jsou jen náhodní chodci, nebo řadoví nepřátelé, kterých je bude třeba se bez okolků zbavit (jinak se oni zbaví vás, víme). 

Každé NPC má atributy, stejně jako vy. Tyto atributy, a jejich čísla, je možné odhalovat různými způsoby, například analýzou skrz neuralware, hrabáním se v lékařských záznamech, nebo jenom prachsprostém pozorování.

Tak jako tak, musíte alespoň zhruba vědět, jak s NPC postavami zacházet, chcete-li si ve světě RUIN nadělat nějaké spojence.


ROZHOVORY

RUINY jsou přeci jen v první řadě Role-play, a to znamená, že to vykecávání bude velmi důležité. Co se však týče komunikace s postavami ovládanými Systémem, není to tak jednoduché, jako mezi hráči. Nehratelné Postavy se různí, reagují jinak na stejné podměty, a je potřeba zvolit jiný přístup podle toho, jaký typ člověka vlastně jsou. Nepůjdete snad na vychrtlého a vyděšeného Driftera stejně, jako na ostříleného Sólistu. 

V první řadě vám pomůže vysoká úroveň KOMUNIKACE, která zajistí, že budete disponovat minimálně vysokým charismatem a šarmem. Ovšem od krákání nesmyslů vás ani vysoká KOMUNIKACE nezachrání. Musíte sami vědět, co říct. Vysoká PERCEPCE vám pak pomůže odhadnout momentální rozpoložení postavy, se kterou rozprávíte (nebo se chystáte rozprávět). 
Pokud chcete být vážně dobří, můžete si také pořídit NEURALWARE, který vám pomůže rozhovor vést. (Viz. Kyberware, položka SociaEnhancer). 

Systém vám čas od času může poradit, pokud budete skutečně tápat. Dá vám možnosti, na co se zeptat, nebo vám připomene, co jste vlastně po postavě chtěli. 

Berte na vědomí, že ne na všechny postavy musíte jít vyloženě mile. Pokud jste na vyšších pozicích, není vůbec žádný problém chovat se k lidem pod vámi jako ke kusům hadru. Využívat sprostého vyhrožování, podněcování, a zastrašování, aby jste získali to, co chcete—a nemusíte být ani sociálně nad nimi! 

Lhaní je také možností. Pokud máte komunikaci minimálně na úrovni 4, nebo jen umíte vymýšlet skutečně uvěřitelné scénáře, postavy vám mohou bez problémů uvěřit. Můžete před postavami věci zamlčovat, nebo je vést špatným směrem. Nemyslete si, že na každou postavu nutně musíte mile. Nemusíte, a i když by vás to technicky mohlo dostat daleko, vyhrožování, zastrašování, lhaní a podvádění, vás může dostat stejně daleko, a to za dost možná kratší dobu!

Ovšem pozor—pokud pro někoho pracujete, nebo je někdo sociálně nad vámi, doporučujeme mnohem raději zvolit opatrnější přístup. Může to být člověk, který má takovou moc, aby vás minimálně nechal vyhnat z města. Mocní lidé z New Anchorage se sice tak různí, ale málokterý z nich by si nechal líbit vaše sarkastické poznámky. Jiní to možná uvítají. Ale to by jste si nejprve měli externě ověřit, než začnete trousit poznámky na jejich styl oblékání.


POCIT

Všechny NPC postavy, které potkáte, si o vás budou něco myslet. Přirozeně. Tyhle POCITY budou zaznamenány nejen v položce STAV, kategorie VZTAHY, ale také přímo na Herní ploše, vedle jmenovek postavy. Tam zjistíte, zda-li je postava vůči vám Neutrální, Přátelská, Nepřátelská, Lhostejná, a tak podobně. Mějte na vědomí, že tenhle stav neukazuje jejich celkovou náladu—pouze to, jak se budou chovat přímo k Vám. Postava může být Přátelská, i když je doběla rozčílená.

To, že je k Vám postava Nepřátelská, není nutně špatná věc. Váš podřízený, který je ve Vaší osobní ochrance, vás možná k smrti nenávidí, a nechce pro vás pracovat—ale nemá na výběr. Ví, že jste mocnější než on, a kdyby Vámi prohnal olovo, skončil by pravděpodobně stejně. I pokud vás nesnáší CELÝ váš tým, můžete být v klidu. Málokdo je tak šílený na to, aby se protivil vůli Moci, ať už je ta moc jakákoliv.

Záleží přeci jen na tom, že vás mají rádi ti nahoře! 

Pokud vás však ani ti nahoře nemají rádi... no, to už máte problém.

Jak jsme zmínili výše, není vůbec od věci postavy zastrašovat, vyhrožovat jim, a obecně se prostě chovat jako největší hovado pod sluncem. Jestli máte schopnosti, nebo Moc či peníze, kterými můžete svoje chování justifikovat, mnoho lidí to nechá být. Ačkoliv k vám budou Nepřátelští, nebo jen Nevrlí, budou s vámi spolupracovat. Pokud však jste jen hovado, bez jakýchkoli dalších schopností, nemusí to s Vámi dopadnout dobře. 

To však neznamená, že není lepší mít je na své straně. Být dobrý člověk se ve světě RUIN může vyplatit. Lidé přeci jen zbožňují, když se k nim někdo chová mile, a pokud se chováte dostatečně mile, aby jste lidi dostali na svou stranu, ale ne tak mile, že budete dotěrní—máte před sebou zlatý důl. 

Dobré chování a způsoby vám v první řadě pomohou, pokud se pohybujete ve vyšších sférách. Politika i Korporát jsou možná špinavé hry, ale na dobré chování a etiketu se tu hledí velmi pečlivě, a pro některé lidi to může být možná až příliš. Pokud se jako Korporát budete na Veřejných akcích, nebo před nadřízenými, či lidmi sociálně výše než-li vy, chovat jako nevychovaný buran, může to mít své následky.


OBCHODY A PODNIKY

Nadpis textu

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia.

POZOR NA TY PÁTEŘNÍKY!

PÁTEŘNÍCI

Páteřníci jsou nevysvětlené a nevysvětlitelné bytosti, které bezcílně bloumají po herní ploše. Jedná se o vysoké shrbené postavy s ptačí maskou a výraznou kybernetickou páteří, která udržuje jejich dlouhé a neprostupné černé pláště. Páteřníci se objeví tam, kde vládne chaos a nebezpečí. Objeví se kdekoliv, kam by hráč neměl chodit, a kde by neměl nikdo co pohledávat. Pokud potkáte na herní ploše Páteřníka, můžete si být jisti, že se za jeho zády udává něco strašného a destruktivního. Něco, co nepovede ke zvýšení něčích majetků, ani ke změně ve světě—pouze ke zbytečnému krveprolití. 

Páteřníci však také slouží jako jacísi poslíčci, kteří převádějí kryptické zprávy z jednoho konce města na druhý. Pokud zastavíte Páteřníka v jeho stopách, a donutíte ho, aby zprávu předal vám, můžete si být jisti, že zpráva se dál nedostane. Páteřník ji již vyslovil, a není pro něj důvod jí opakovat, ať už byla určena komukoli. A bůh ví, co se může stát, pokud Páteřník nedoručí svoji zprávu. 

Tak jako tak—zadělali jste si na problém. 

Pokud chcete žít, držte se dál od Páteřníků.

JESTLI TOHLE ČTETE TAK TAHLE STRÁNKA VZNIKLA V ROCE 2018

@Drsný Džery všechna práva vyhrazena nebo tak něco.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky