REÁLIE
Vložte svůj text...
SOCIÁLNÍ
Svět RUIN se drží v mnoha ohledech celkem běžných Cyberpunkových reálií. Classismus, xenofobie, nekontrolovaný korporatismus, anarcho-kapitalismus, kruté autoritářství, a rozepře mezi různými subkulturami, které po světě slídí.
Ovšem, občané New Anchorage se jako jednotlivci drží mnoha jiných, často vlastních, filosofií. Proto bude lepší, abychom zde negeneralizovali.
Avšak, můžeme vám říci něco o ostrakizovaných skupinách-
►OSTRAKIZOVANÉ SKUPINY
Slované
Východoevropané, Rusové, Eurasijští, a Balkánci. Svět již od čtyřicátých let si začal čím dál více všímat, co jsou tito lidé vlastně zač, a hlavně v Nové Britské Republice byli Slované dle veškerých výzkumů 'nejnenáviděnější skupinou v lokálním rozsahu'. To, co bylo jen sociální vytlačování, se brzy dostalo také do legislativ vyspělých západních zemí. Slované, považováni za zdegenerované, zaostalé šílence, byli 'vůlí lidu' zatlačeni do svých malých zemiček.
Více se bohužel o tomto fenoménu neví. Není jasné, jaká historická událost přesně zapříčinila systematický útlak Slovanských menšin ve většině vyspělého světa. V roce 2080 jsou slované buďto ve svých malých zemičkách, nebo cestují po světě jako Nomádské kmeny. Pro jakéhokoli ne-slovana není moudré se s těmito nevyspělými opicemi jakkoli paktovat.
'Mandroidé'
Lepší termín by mohl být 'kyborgové'. Termín 'mandroid' ovšem zní mnohem tupěji, a tedy urážlivěji - a právě o to jde.
Tak jako tak, termín 'mandroid' označuje jedince, kteří jsou již více stroje, než-li lidé. Je s nimi v podstatě zacházeno, jako s androidy. Není jich mnoho, hlavně proto, že 'přeaugmentace', neboli přílišné vylepšování lidské tkáně elektronickými zařízeními, (nebo přehnané nahrazování bionickými končetinami a mechanickými náhražkami) je ve většině případech smrtelné. Ti, kteří však stále žijí, jsou přezdívání, poměrně kreativně, smíme-li dodat, 'mandroidé' (hu'man' - an'droid'), a nejsou vpouštěni téměř nikam. Proč by si je také obyčejní lidé zvali k sobě domů. 'Vždyť mohou každou chvíli vybuchnout!'
►KATASTROFICKÉ SKUTEČNOSTI
Modrá infekce
Modrá infekce je příznakem poškozené tkáně, vlivem Cybermodů.
Příčiny se různí; buď je vylepšení špatně nainstalováno, nebo majitel jednoduše není kompatibilní. Modrá infekce není smrtelná sama o sobě, dokáže ovšem vážně poškodit jednotlivé orgány, v některých případech paralizuje, v jiných způsobí oddělení tkáně. Pokud je Modrá infekce způsobená neuročipem, nebo augmentem v oblasti hlavy, dochází často k halucinacím, deluzím, a výpadkům. Často se tedy stane, že nakažený jednoduše, vlivem infekce na mozku, zapomene dýchat. Je léčitelná, většinou je ovšem nejprve nutné odstranit veškeré augmenty a vylepšení, což také často bývá příčina smrti.
Neo-York
Neo-York byl 16. Ledna roku 2077 zničen termonukleární hlavicí, a ihned poté pokropen ultralaserovým paprskem. Nikdo pořádně neví, která z nepřátelských mocností za to může.
New York byl od roku 2042 do roku 2053 postupně přestavován. V první řadě proto, aby se do něj vešlo více lidí - budovy se zvýšily, a rozloha rozrostla. Mimo jiné bylo v té době vystavěno mnoho moderních monumentů, avšak ty staré, jako Socha Svobody, Empire State Building, a v podstatě celý Manhattan, byly zachovány, nebo jen mírně zmodernizovány.
Po přestavbě se město oficiálně přejmenovalo na 'Neo-York', za požehnání jeho tehdejšího primátora, jakéhosi Johna Griffina.
► HUDEBNÍ SMĚRY
Kyberpop je subžánr, který vzešel z kombinace vyvíjející se populární hudby a nultého až dvacátkového synthwavu. Vznikl kdysi ve čtyřicátých letech, v době největšího technologického a sociálního rozmachu. Tato hudba to však málokdy reflektovala, místo toho se umělci v tomto směru snažili zachytit to, co bylo před oněmi třiceti lety - doby temna, sociálního chaosu a technologické stagnace. Minimálně tak to lidé vnímali. Právě tato tunelová vize dovolila umělcům si v tomto ohledu dopřát pár... 'artistických svobod', a brzy se vžila fráze 'Díky bohu za Třicátky'. Tahle fráze se samozřejmě už nepoužívá, neb ať si lidé mysleli o nultých až dvacátých letech cokoliv, horší než sedmdesátá a nejspíše i osmdesátá léta to být nemůže. Bylo to jen nedávno, co se žánr rozrostl o Nostalgický směr, který oslavuje třicátá až padesátá léta, hlavně díky duu An Afternoon. Kyberpop bývá převážně instrumentální, úderný a rychlý nebo downtempový. V kyberpopu se nejčastěji používají analogové syntezátory, bicí automaty a samplery.
Příklady písní:
Lover Of The Neon Lights - The Calling
undead5nake feat. Werad Gay - Robots
Kill Frank - Time for Adventure!
M U R D E R - Glass
Molestinsky - To tell U
Scandweller - Neo Kyoto, Awakening
An Afternoon - If I Slipped Away, Vampires, Found & Lost
Midnight - Venger, Desire
C Y B E R _ N E O - N A Z I - Revolt!, Stargaze to the Fourth Reich, Kill the Jews
Bartender Crut - Moller Lobster
S|U|N|N - De_Dust
Cybercore je duchovní nástupce Electronicore - fúze žánrů post-hardcore a metalcore s elektronickou hudbou. Cybercore je víceméně pořád totéž, avšak narozdíl od Electronicore, Cybercore zahrnuje i interprety, kteří by normálně s techno-metalem neměli nic společného. Termín je odvozen od techno-metalové skupiny C Y B E R_core, která byla aktivní převážně ve třicátých až čtyřicátých letech. Cybercore je charakterizován použitím typických post-hardcorových hudebních nástrojů, metalcorem ovlivněných breakdownů, častým používáním sekvencerů, syntezátoru auto-tune zpěvem a screamingu. Žánr často obsahuje skladby s dynamickými změnami od jemných electronica balad po intenzivní metalcorové pasáže. Podobnosti s Electronicore končí právě zde, neboť Cybercore často zahrnuje také deepsynth a darksynth. Právě zde se však někteří členové komunity rozcházejí, neb deepsynth ani darksynth většinou neobsahují žádné elementy výše zmíněné.
Float - Kamehameha!
Celldroid - Their Own Little World!
The Turing Eng - The Dying Face, Alice vs. Anastasia
Violence Supressor - Dead Man is a Carnivore
Cleantele's & Kullivan Sing - Hammer
Call Upon The Devil - Beast Test, Instinctive Killer
Commander Calm... - Dead Space (Synoid Remix)
Aaronicc - For Justice, Pure Power